wtorek, 16 czerwca 2015

A dla mnie to nowość! Ten cały blog!

Od dawna próbowałam mieć bloga. Ale zwyczajnie mnie nudziło to po kilku dniach. Dlaczego? A no dlatego, że pisanie o swoich przeżyciach w internecie jest dosyć zabawne, wręcz bezsensowne bo kogo to tak na prawdę obchodzi.
Natomiast wczoraj obudziłam się z pomysłem, że taki blog na temat filmów, książek i seriali byłby świetny. Ale nie samo kopiuj-wklej ze stron opisów filmów ale recenzowanie ich własnymi słowami.
Ponad to, próbuję pisać książkę. Skąd ten pomysł? Po pierwsze, od jakiegoś czasu udaje mi się wygrywać w konkursach na pomysł na kryminał czy inne tego typu konkursy. Ale o tym w kolejnym poście.
Poza tym, kocham filmy, różnego rodzaju, od thrillerów po banalne komedie.
Nie mówiąc o serialach, które pochłaniam całymi sezonami. Ostatnio też staram się oglądać bez napisów, tylko po angielsku co by ten język mi nie zaniknął.
A książki...ah, książki, uwielbiam czytać. Mam swoje "fazy" :) To znaczy, że jak wpadam w wir to potrafię siedzieć i cały weekend tylko nad książkami a później w każdej wolnej chwili, chociażby na 15-minutowej przerwie na uczelni, pochłaniać kolejne strony.
 I dlatego właśnie dzisiaj zaczęłam prowadzić moją stronę w sieci, z recenzjami książek, filmów i seriali.
Mam nadzieję, że będzie się to rozwijało i że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Może film, może książkę a może sięgnie po jedno z nich dzięki mojej recenzji? Któż wie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz