środa, 1 lipca 2015

Podsumowanie czerwca :)

Wybaczcie, że dopiero dziś.
Otóż, po kolei:

Książki:
Recenzje - pdhaczone
Do przeczytania - nie, znudziła nie Bonda, zamiast niej przeczytałam Mroczny trop i zaczęłam Krew na śniegu. Wiedźmina kończę.
Filmy:
Z recenzji odhaczone: Chloe, reszta będzie w tym tygodniu jeszcze, na pewno.
Do obejrzenia: nie udało się żadnego, praca pochłonęła i przy każdym zasypiałam.
Z seriali:
Recenzje: odhaczone.
Do obejrzenia: na bieżąco jestem.

A ponieważ, tak na prawdę, narzuciłam za dużo i to w zasadzie w ponad połowie miesiąca, to nie mam wyrzutów sumienia. Nadrobię w tym miesiącu na 100%.
A jeszcze dziś plany lipcowe się pojawią, proponuję zajrzeć w okolicach 19:00-20:00 jesli macie ochotę sprawdzić co dalej się u mnie pojawi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz