czwartek, 18 czerwca 2015

Co jeszcze w czerwcu.

Tak, tak, wiem, jest dalej jak połowa czerwca.
Po co mi jeszcze plan na ten miesiąc? A no, żeby każdy wiedział czy ma jeszcze po co odwiedzić mój blog w tym miesiącu i czy ma czekać z zapartym tchem na recenzję swojej ulubionej książki czy filmu.

Otóż w planach do końca miesiąca mam:

Z książek (recenzje):
Zdrada  P. Coelho.
Dewey. Wielki kot w małym mieście  V. Myron, B. Witter.

Pochłaniacz K. Bondy.


A do przeczytania:
Dokończyć Okularnika K. Bondy.

Ostatnie życzenie - a jakże, Wiedźmin :) 


Z filmów (recenzje):
Chloe 

Niezgodna i Zbuntowana

Jupiter: intronizacja

Wiek Adeline

Do obejrzenia:
Listy do Julii












Czasy ostateczne: pozostawieni


Nocny pościg

Carrie

Gra tajemnic


Z seriali (recenzje):
Wentworth (do odcinka aktualnego)
Daredevil sezon 1











 Helix sezon 1












Do obejrzenia (na bieżąco):
Wentworth

Beauty and the beast

Pod kopułą

Pretty little liars

Orphan Black

Suits

Orange is the new black


Oczywiście wszystko będzie później poddane mojej rzetelnej recenzji ale mogę nie zdążyć wszystkiego napisać w czerwcu, stąd piszę, że są to rzeczy zaplanowane do obejrzenia czy przeczytania.
Stosik na lipiec już się szykuje :)

Coś Was szczególnie zaciekawiło z mojej listy?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz